Freeedag

Fått sova länge idag för en gångs skull steg upp för en stund sen, och fick veta senare igår att kameran inte är sönder, elr vi vet inte felet men på mammas data kan man lägga in kort men på min blir bilderna randiga? men ändå kan jag sätta in tex. låtar till min mp3 genom samma USB port ?
Nåja iaf så ska vi få främmande ikväll, haha elin du kmr inte få ditt brunkräm idag ;))
Mamma kom hem från stan, med hårspray och godis, det är ju fredag så det kan behövas.


Btw, fick hör nu av mamma att kent inte kommer spela i helsingfors idag, för dom hade inte fått deras intstrumment när deras färja inte kom fram så det blir spelning på söndag istället, skulle egentligen gå dit men mamma tyckte inte att jag inte hade varit riktigt snäll (a) så det blir inge kent för mig -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0