Bilder från uleoborg

Nu kommer bilderna från uleoborg som jag lovade er :)


vi åkte ju till ett simställe som hette eden och sov där en natt, otroligt fint är det där



jag och min lillebror




på kvällen gick jag och mamma o kolla runt lite



toaletten på hotellrummet var ju sjukt snyggare än den vi har hemma ;)




hotellrummet


detta köpte jag. mini volumizer, hårfärg, 2 st pieces, solbrillor.



Orkar inte ladda upp mera bilder nu, men det kommer kanske från konserten senare ikväll elr imårgon. Ska duscha nu så hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: nezi

bra blogg du har! vart har du köpt din mini volumizer och vad kostade den? tacksam för svar :)

2010-03-29 @ 15:51:32
Postat av: Carolina

nezi: den är köpt på en frisörsalong, det är bara att gå och fråga till nån salong, jag är nästan säker på att dom har, och dom funckar väldigt bra också så det är verkligen nåt jag rekomenderar :)



Tack du :)

2010-03-30 @ 15:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0